2008年11月19日 星期三

今日小孩比以往健康?





現家D小朋友要mud有mud~

醫療又發達 科技又日新月異
香港又有美食天堂之稱wow
小朋友生活係咁幸福ge香港之中 養尊處優

但係可惜 樣樣野都進步 但唯獨是"健康"卻不斷退步..

什麼心臟病 痴肥 骨質疏鬆 癌症等等
好多老人病症 係而家都漸漸年輕化

以前D小朋友..想食都無得食 生活又困苦
以前年代ge小朋友 個個捱苦咁長大
因為我成日聽老豆講以前生活ge困苦

好似細個時候 屋企都無錢供老豆讀書..
每日都要外出趕牛
每年生日ge一隻紅雞蛋已經係全年最豐富ge禮物
基本上全年都無幾多餐飽飯食...
就算病左都無錢睇醫生等等...

可想而知當時生活ge困苦..
比起而家ge小朋友 真係成一個好大ge對比!

但係我老豆到而家五十幾歲 仍然身壯力健!

其實係現今社會 我地又有冇反思過..在力求進步ge陰影底下...
有D mud野我地係不斷退步 或者漸漸失去ge呢??

以前ge健康 綠化叢林 瀕臨絕種ge動物 以至於潔淨ge空氣 食水等等

係科技發展ge過程當中....呢D又係咪必然ge後果呢??
有D mud野係我忽略左呢??

其實現今小朋友ge健康程度已經不勝從前la..
好大可能歸咎於 食物 诲水 空氣污染等等因素影響

加上而家小朋友多揀飲擇食 吸收營養唔均衡
至會造成現今小朋友唔健康ge 情況出現 !

"小朋友就係未來ge主人翁"

到呢一代小朋友大長大ge時候...又會有幾多個係健康ge主人翁呢??

沒有留言: