2008年11月16日 星期日

惡戰連場




終於到左期盼已久ge籃球賽開波 !
既緊張又興奮!

不過被抽中編入死亡D組.....同上屆冠軍同組!
第一場就要對壘..
係上年我地上演左一場精彩ge賽事!
我地要打到加時先險勝兩分...

今年第一場就要再度對戰~!

本來賽事開頭我地打得唔錯~半場head住對面三分
但下半場比對面ge射手入左幾球波之後 就開始打得有點亂..
籃板又輸比對面高佬...又錯誤頻頻咁...

結果最後都唔能夠平反敗局....以5分之差輸左..
26 : 21

當時真係有D驚...士氣又大損
又唔知接住打果隊係咩人...會唔會都好勁咁呢..

每組又faul 一隊wow...一組得果三隊...
我地一開波已經lose左一場...披住一負ge成績..

下一場簡直係背水一戰!
一定要win...仲要win多過5分先可以肯定出線

好彩...最後打果隊都唔勁...我地可以輕易大炒對手
33 : 8

以正20分ge得失球可以確定出線8強!

阿Frank 同埋 Mathew 簡直著左火ar!
得分勁多! 兩場加埋有成十幾二十分!

Mathew 仲帶埋爸爸黎睇比賽~
uncle 都識打波ga wow @@
以前一定係uncle教Mathew打籃球ga la~

十二強都打得咁辛苦...接住8強都應該係惡戰連場la...
今年ge隊伍平均比上年ge強wow...好大競爭ar ><"

沒有留言: