2008年11月12日 星期三

意大利餐廳

















尋日阿四生日~同左D舊同學去左間意大利餐廳食晚餐~

果間野叫做"Amaroni's Little Italy "
我地仲買左兩個蛋糕入去切tim

點知係果到open cake都要收費用.....$100一個cake...holy...=0="

第一次食意大利菜 ^^
13個人每人食左$134
不過我就覺得唔係咁特別好食....我覺得個價錢同D食品唔成比例=.=

間野係好在生日有蛋糕送lor~勁大個~送左兩個~
一個係cake~一個係tiramisu
不過個cake唔好食~"~

仲加埋本身買ge兩個蛋糕...一個cheese cake...一個又係tiramisu
總共四個蛋糕@@

嘩....呢個係我過咁多個生日之中食得最多蛋糕ge一個
食到我投降=.=

不過真係多人專登去果到慶祝生日...睇見都有成十枱八枱都係@@

D職員仲會為顧客一齊唱生日歌tim~不過一講唱中文就走開晒~haha

"牛膝蓋" 呢D野食又幾特別ge~

總括黎講~呢間"Amaroni's Little Italy "我係....................
唔會再去ga la~haha

2 則留言:

Unknown 提到...
作者已經移除這則留言。
Unknown 提到...

XDDDDDD