2008年11月11日 星期二

買樓好過買股票?







我上年曾經返過鄉下 估唔到無返一排 鄉下ge親戚有咁大ge轉變

我仲記得以前好細個ge時候....鄉下好窮ga
老豆成日都要買野返鄉下 好似接濟佢地咁..
又比錢....又買電器...又買奶粉...又買藥

我果時得幾歲...我阿哥大我四年 仲有一個細佬

一家大細拎齊成抽行李 好似走難咁係羅湖過關

人山人海 逼左成兩個幾鐘先過到關....

返一次鄉下都好似打扙咁走難...點似得而家咁有E道又24小時通關咁好~

估唔到而家鄉下果邊ge生活咁輕鬆~
只要買左一塊地皮 再行起樓 租出去每月都有幾千元收入

得閒打下麻雀 帶下D仔女出去行下街 一係就訓下教 吹下水
生活指數又低~真係可以講得上係生活無憂ga~

不過佢地ge投資方法真係不得不令我嘖嘖稱奇

首先用盡所有錢買地皮 之後投到地皮之後就開始起樓~
但係到起完樓ge時候都未需要付清工人錢....一字記之若 "拖"

樓又可以租出去先 再續年慢慢償還工人錢....

但其中又開始投地皮...再起樓...又租出去咁樣...
請ge仍然係同一班工人 欠ge仍然都係同一班人
但竟然仲肯同佢打工@@?

原來係咁ge...還就一定還....不過慢慢還...
到佢地追錢ge時候千其唔好唔比..一定要比..如果唔係就好易反面ga la
嘩...鄉下呢D親戚真係...商界高手...

加上而家中國大陸開始急促發展呢 地皮呢D將會有好大ge升值潛力
鄉下D親戚寧願買地皮都唔會投資股市~

睇得好準ar佢地.....遲D租金又會不斷升wow~
起碼有穩定ge收入ma~

就算股票跌幾多 樓價都唔會有太大ge影響 !
李嘉城都係靠地產起家ga!

所以話有錢ge話 買樓真係好過買股票ga~

沒有留言: